2011. szeptember 9., péntek

Egy kis statisztika

Nagyjából azóta figyelem a blog látogatottságát, mióta a Google először beindexelte. Mostanra egész érdekes adathalmaz kerekedett.
A legtöbben hivatkozásról vagy Google keresővel találnak ide, nagyjából egyenlő arányban. Hivatkozásokban messze Südve blogja vezet, köszi Südve :-)
Ami miatt megírom ezt a posztot, az a keresés, ezen belül is a keresőszavak... A leggyakrabban idevezető keresőszavak, kifejezések: "hiperaktív a gyermekünk", "hiperaktív a gyerekünk", "panni blog", "fimota tábor", "fimota gyógyszer", "hiperaktív blog", "adh-disorder" "adhd vagy autizmus", "heldné nagy annamária", "hiperaktív", "fimota". Azoknak, akik a "hiperaktív a gyermekünk" kereséssel jutnak ide, üzenem, hogy a jóval rövidebb "pörgünk"-re is idetalálnak :-) De nem is ezért írom a posztot. Olyan keresőszavakra találok hónapról hónapra, hogy csak fogom a fejem: "szia te kis édi-bédi", "tedd szét a lábad", "játék bogármegfigyelő", "engine malfunction", "28-as körzetszám", "mehetünk érte? angolul", és még jónéhány, most csak a nekem legjobban tetszőket írtam ide :-))
Szeretem a statisztikát, rajzolok majd vmi diagramot a nem releváns találatokról, szerintem vicces lesz!

6 megjegyzés:

á írta...

súlyos :D

én már nem emlékszem hogy pontosan hogyan kerültem ide, de valószínű nem a tedd szét a lábaddal.

érdekes, ha keresek valamit a google-lal azért mindig elolvasok 1-2 mondatot még a google oldalán és ha nem stimmel, akkor rá sem megyek az adott oldalra. de ki az, akit ezekkel a kereső szavakkal még meg is nyitja az oldalad?


az már milyen megtisztelő, hogy a neveddel keresnek?

Panni írta...

Sokan vannak, akik a Google-t mindenhatónak gondolják és biztosak benne, hogy pont azt dobja ki, amit ők keresnek.
A nevemre keresni meg, hááát, inkább nyugtalanító, ki akar engem megkeresni és miért? :-))

á írta...

ezt én tök úgy értettem, hogy milyen jó, hogy valaki annyira kíváncsi a mondandódra, hogy rákeres a nevedre.

elég naiv vagyok az emberekkel kapcsolatban, mindig csak jót feltételezek, persze sokszor megszívom. így eszembe sem jut arra gondolni, hogy ebben van valami rossz vagy hátsó szándék, pedig most, hogy mondod lehet, hogy igen..

Gabi, Berlin írta...

Jé, most látom, rendszeres olvasó vagyok hivatalosan is!

Panni írta...

Ja, neeem, amúgy nem vagyok paranoiás, csak úgy birizgál, hogy vajon... De közben meg, ahogy írod, pozitív is. Magam sem tudom :-) Inkább pozitív mint negatív.

Gabi, jó reggelt :-)) Ha egyszer odakattintottál és nem iratkoztál le, akkor bizony az vagy! ;-)

sudve írta...

Szívesen. :-)