2011. augusztus 14., vasárnap

Még tábor

Ma délután jön haza Balázs, Gábor már tegnap reggel lement Sopronba. Most van időm, gyorsan leírok még pár utózöngét a táborról:

Gábor, még a tábor előtt: "biztos, hogy ebbe a bőröndbe csomagoljunk? Ez nem menő, nehogy kicikizzék miatta." Nem szeretném elképzelni az arcomat, ahogy a táborzáró vasárnapi látványt szemlélem, csak éppen egy Samsonite utazótáskában... Szerintem így is túl nagyot hördültem.

Gábor, a tábor zárónapján, odafelé menet (én vezettem): "szerintem lassan kikapcsolhatod az utánégetőt..." Hát igen, kicsit siettem...

Balázs: a Dedra fővén volt a legjobbfej. Meg a Pele hadúr. Csak a Pele még jobb volt, mint a Dedra, mert ő egy kézzel emelgette a gyerekeket. A többiek is nagyon jófejek voltak, csak most nem emlékszem rájuk.

Balázs: és főztünk lecsót és anya, rájöttem, hogy szeretem a lecsót, de az leves volt, amit te csinálsz, az meg nem! (Én ütök bele tojást a végén.)

Balázs(?): miután hazajöttünk Sopronból és kipakoltuk a kipakolnivalókat, a visszakapott borítékot csak lehajítottam valahova. 3-4 nap után találtam meg, benne egy papírzsepi összehajtva, ráírva: Bazs foga. Kibontottam és egy sötétbarna ragadós valamit találtam benne. Ez biza csoki inflagranti. Egy napig áztattam és utána jópár percig sikáltam, hogy eltehető állapotba hozzam.

Nincsenek megjegyzések: