2011. július 29., péntek

2

2 nap - ennyit kell még kibírni, hogy jól megölelgethessem Balázst. Gábor a megmondhatója, hogy naponta hányszor fárasztom a vérbe azzal, hogy találgatom, vajon mit csinálhat most Balázs és vajon jól érzi-e magát, nem hiányzunk-e neki, nem bánatos-e, megtalálja-e a hangot a többiekkel, stb-stb.
Hogy eltereljük a figyelmünket, jó kis pörgős hetet dobtunk össze magunknak:
Hétfő - nagybevásárlás az IKEÁ-ban. Nagyon nagy. Lelkesedés
Kedd - megjöttek a bútorok. Összeszerelés, aztán 3,5 óra alvás. IKEA szót hallani sem akarjuk
Szerda - anyukám IKEA bútorainak az összeszerelése, amiket még vasárnap vett meg. Normálisak vagyunk-e kérdés feszegetése. Heveny IKEA-undor
Csütörtök - további IKEA bútorok beszerzése, ezúttal kisebbeké, ezeket mi magunk vittük haza. Lelkesedés. Mostmár biztos, hogy agyunkra ment a gyerektelenség. Én be az ágyba, Gábor még 2 bútort összeszerelt, aztán elfáradt ő is
És a tervek a hátralevő 2 napra:
Péntek - a maradék két bútor összeszerelése, Balázs szobájának berendezése, mojito készítése és lelkes elfogyasztása a teraszon.
Szombat - alvás sokáig, túlzásoktól mentes takarítás, bevásárlás Balázsnak, aztán szeretném végre megmutatni Gábornak a Vapianot, ami egy szuper olasz önkiszolgáló étterem és amilyen pestot ők csinálnak, nem csinál olyat senki. Hónapok óta tervezzük, de nálunk soha semmi nem a tervek szerint alakul. Mozi is szerepel a tervek közt.
Hiányzik ez a gyerek, na!

3 megjegyzés:

sudve írta...

Ó, hogy én mennyire irigy vagyok!!! Gyerektelen szabi helyett nyertem egy kétgyerekkel-egyedül típusú szombatot, mert a Zuram kapott egy jegyet a holnapi időmérőre. Valahogy nem őszinte a mosolyom...

Panni írta...

Megértem :-((

á írta...

annyira szép mosolya van ennek a kölyöknek, hogy csak na!

IKEA-fertőzésre nincs kezelés. mondjuk én szerintem súlyos eset vagyok ilyen szempontból, én az összeszerelés jobban szeretem, mint a vásárlást (főleg a fizetést). mondjuk ilyen nagy dózisban nem kaptam még, gyanítom ez már belőlem is undort váltana ki :)