2011. június 23., csütörtök

Sirám

Majdnem három napig rettentő rossz kedvem volt. Nagyon szívesen kisírnám a bánatom, de sajnos nem lehet, segíteni úgysem tud senki, illetve aki tud, az segít is, az egyik jótündér a lelket önti belém délelőttös műszakban, a másik pedig a Bacardi Breezert az estiben. Nade nem is ez a lényeg. Szóval hétfő délelőtt óta kábé világvége hangulatom van, plusz teleszerveztem az egész hetemet ügyesen, így erősen benne van a pakliban a szétcsúszás.
Tegnap reggel munkába menet Balázs felhívott sírós hangon, hogy "sajnos apával van egy kis gond". Merthogy Apa becsomagolta a krémtúrót és a Jó reggelt kekszet és ennyi, nem vesz neki sajtos kekszet (itt már zokogott), pedig biztos mindenki visz valami finomságot, csak pont ő nem. És nagyon összevesztek apával, mert apa nem érti ezt meg. És két sarokban duzzogtak ahelyett, hogy megbeszélték volna a dolgot. Mert apa szerint Balázs követelőzik, pedig ő csak sajtos kekszet AKAR, ja és Pilóta kekszet. Baszki. És úristen anya, apa már zárja is a házat, nem fog nekem venni semmit, ühhű-ühhű! Miután ezt az ügyet lezártuk, ment mindenki a dolgára.
Mikor beértem, rácsörögtam Balázsra, hogy minden rendben van-e, kibékültek-e. Nem, nem békültek ki, mert... BASSZUUUUS! Mi az? Az úszócuccomat nem hoztam el! És megint zokogott. Talán nem követelőzni kellett volna, hanem úszás cuccot bekészíteni (ezt persze csak magamban, hiszen ő nem is követelőzik :-) )... Néhány kör után felfogta, hogy nem, én nem megyek haza Pestről az ő úszás cuccáért , de megpróbálok beszélni Gáborral, ő még elvileg nincs túl messze. Elég nehezen és soká sikerült beszélnünk, de jófej volt és visszament Balázs cuccáért, Balázs pedig ezt egy artikulátlan nyekergéssel köszönte meg.

Kicsit terhes ez a remote management, az viszont jól esik, hogy akármi bánat éri Balázst, egyből, gondolkodás nélkül engem hív.

4 megjegyzés:

Gabi, Berlin írta...

MI TÖRTÉNT, MUT??????

Panni írta...

Nem család, nem egészség, szóval nem tragikus. Ma reggelre elhatároztam, hogy jobb kedvem lesz, erre jött a következő pofon.

Annus írta...

Panni..én napok óta a padlón vagok. Annyira kezelhetetleen sokszor Peti, hogy rettegek az iskolától. Mi lesz, ha már az első napon eltanácsolják?....Mi lesz, ha hisztizni fog..vagy, ha egyszerűen felkel a padból és kimegy az órán...ezen filózok napok óta..

Panni írta...

Annus, nyugi! Majd amikor ott leszel (időben), ráérsz ezen aggódni ;-)
Most élvezd a nyarat és a fiad névnapját!!! :-))