2011. június 15., szerda

Nagy-nagy dolog

Másfél hete vettem észre. Vasárnap reggel bementem hozzá, még aludt, a keze a takarón volt. Valami nem stimmelt. Néztem, néztem, aztán egyszercsak bevillant: a körmei! Megnőttek a körmei! Valószínűleg már napok óta nem rágta, hosszú hónapok után magától abbahagyta!
Ehhez óriási önuralom kell; tudom, mert anno nekem is volt egy körömrágós időszakom. És nem dicsekedett el vele, egyszerűen csak nem rágta tovább. Amikor felébredt, azzal fogadtuk, hogy természetesen most azonnal megkapja a jutalmat, amit beígértünk neki erre a valószínűtlen esetre. Meghatottan visszakérdezett: tényleg? Hát persze! Agyba-főbe dicsértük és azóta is egyfolytában. Most szombaton már le kellett vágni a körmeit :-)) Rettentő büszkék vagyunk rá!

4 megjegyzés:

sudve írta...

Nagy gratula!!!! Már én is nagyon várom, hogy Marci abbahagyja, de egyelőre elég reménytelennek tűnik a dolog. És hát nehéz, én is tudom, 4-18 éves korom között szintén függő voltam... :-(

Panni írta...

Abba fogja hagyni, ne aggódj! Ez még mindig a legártalmatlanabb szenvedély! És ha Balázs abbahagyta (tanév végén, a legstresszesebb időszakban, amikor már rendesen elege volt mindenből), akkor Marcinak is menni fog!
Egyébként Balázs azóta is nagyon sokszor emeli a kezét a szájához és babrál vele, szóval a fixációja nem múlt még el.

Annus írta...

Nálunk ujjszopás és néha fütyi matatás van. Ez utóbbi már csak ritkán.

Panni írta...

Ja, utóbbi nálunk is van, de azt szinte minden pasi csinálja, szóval ez legyen a legnagyobb gond :-)