2011. június 2., csütörtök

ció...

...amit egyrészt nem értek, mert jövő csütörtök lesz az utolsó tanítási nap, így akárhogy számolom, ió-nál tarthatnának csak, másrészt szegényem teljesen ki van készülve. Ma sírással kezdte a napot. Mert A néni megtiltotta neki, hogy telefont használjon az iskolában. Mert tegnap az ebédlőben véletlenül elővette. Hiába mondtam, hogy kérjen bocsánatot és biztos nem úgy gondolta A néni, hiszen bodzázni is elvitte végül, ő csak sírt keservesen, a könnyei folytak a szájába és az én nyakamba. Hulla-fáradt ez a szegény kölök és mégis próbál még mindig minden erejével megfelelni a szintén hulla-fáradt tanároknak, akik viszont egyre türelmetlenebbek.
Már csak 5 nap!

5 megjegyzés:

sudve írta...

Szegényke. :-( Tényleg mindenki nagyon fáradt, Marci is, pedig még csak ovi, de mégis... ő már a különórákra nem akar eljárni az elevenbe, a jövő héten még van egy óra, aztán annak is vége...

Annus írta...

Panni..éppen most írtam erről egy postot...az összes hócipőm tele van...rettegek a sulitól...Lehet, hogy Ő nem hiper, de, hogy nagyon érettlen még, az tuti...

r. írta...

hogy lehet egy telefont veletlenul elovenni? es miert is kell neki telefon az iskolaban tanitasi ido alatt? sztem az nem jo, ha realisan olyankor is a tanart hibaztatjuk, h turelmetlen, mikor a gyerek szabalyellenesen viselkedik, de legalabbis meglepne, ha nalatok az iskolaban a mobilhasznalat szabadon mehetne

Panni írta...

Azért hord Balázs mobilt, mert délutánonként eljár a suliból és nekem így megnyugtatóbb.
Eddig is csak napköziben vette elő, és nem volt belőle gond. Újonnan vezették be azt a szabályt, hogy csak ügyeletben szabad elővenni, Balázs meg hadilábon áll a hirtelen változásokkal.
A mobilhasználatért nem a tanárt hibáztatom, nyilván nem ők tehetnek róla, tény viszont, hogy most olyan dolgokra ugranak, amikre félév környékén csak morogtak, vagy még azt sem. Én megértem őket, nem is írtam, hogy nem, de Balázs nem érti, ha valami eddig nem volt baj, akkor most miért lett az hirtelen. Magyarázom én neki, de szerinte csak ő lehet fáradt :-)

Annus írta...

Panni..most is kiderült ebből a válaszból, hogy birka türelmed van. Én biztosan tuti a kérdező hangnemében feleltem volna.