2011. június 3., péntek

4:40

Ekkor kezdődött a mai nap. Nem tudtam aludni, de azért megvártam, míg szól az ébresztő, hátha. Lefelé menet benéztem Balázshoz, aki ébren fogadott és közölte, hogy ő is le szeretne jönni. Ennyit az egyedül kávézásról.
Még tegnap bevallotta sírva, hogy véletlenül letörölte a hullámvasutas játékot a telefonjáról, én pedig megígértem neki, hogyha sikerül, letöltöm. Aztán elkavarodott a jelszó, az emlékeztető mail pedig nem jött meg, így ma újra megpróbáltam, ezúttal sms-ben kértem az emlékeztetőt, ami viszont azonnal megérkezett. Gyorsan letöltöttem (tegnap kinéztük, 400,- HUF, sosem töltöttem még le pénzért játékot, de ezt is el kell kezdeni egyszer...), Balázs elindította, és már tört is ki belőle a sírás, mert ez nem az a játék és most mi lesz. Egyfelől menjen a fenébe, basszus, letörli a játékot, én pénzért leszedek neki egy szinte pontosan ugyanúgy kinézőt, és ééén vagyok a hibás! Másfelől pedig úúúgy sajnálom szegényt, teljesen ki van már készülve, látszik, hogy túlélésre van berendezkedve és a még hátralévő 5 tanítási nap így fog eltelni.

3 megjegyzés:

sudve írta...

És még tök komolyan nyomják nekik, tanulnak tényleg?

Panni írta...

Hááát, az évvégi témazárók már megvoltak, de felelnek még, tegnap is volt két osztályzat is az ellenőrzőben.

sudve írta...

Pffff. :-( Nem csodálom, hogy kész vannak, itt ez a jóóóó kis változékony, frontos időjárás, a meleg felváltva viharral, az évvége és még nyektetik őket. :-(