2011. május 20., péntek

Méghogy sokat beszél!

Megvolt a tegnapi kirándulás, hazafelé faggattam Balázst:
- Na, milyen volt a kirándulás?
- Jó.
- Hol voltatok?
- Nem tudom.
- De mégis...!
- Nem tudom.
- A Dunánál?
- Nem...
- A Balatonnál?
- Nem...
- A Velencei-tónál?
- Nem...
- A Fertő-tónál?
- Nem...
- Az Ivacsi-tónál?
- Igen!
- És milyen volt?
- Hát... Jó...
- Láttatok bogarakat?
- Igen.
- És még mit láttatok?
- Nem tudom.
- Például halakat?
- Igen! Van egy hal, az amur, ami kipusztította a tó növényzetét, kizabálta a hínárt, hogy csak egy kicsi maradt és a tó majdnem kipusztult és ezért vasráccsal lezárták a tavat az amurok elől, hogy ne tudják megenni a hínárt és volt is ott egy, meg volt dögölve, lefényképeztem a telefonommal, majd megmutatom, nem biztos, hogy amur volt, de azért lefényképeztem, mert szerintem az volt! - mindezt egyszuszra és le sem lehetett lőni.. Erre utalhattak a szöveges értékelésnél a "természet jelenségei iránt rendkívül érdeklődő" mondattal :-))

2 megjegyzés:

á írta...

néha olyan érzésem van, mintha az én B-mről írnád a blogodat.
:)

sudve írta...

:-)))