2011. május 15., vasárnap

Jaj

Iszonyat ez a hétvége. Tegnap délelőtt, ma délben csúcsosodott ki Balázs jó hangulata, mindkét alkalommal üvöltözés, csapkodás, zokogás az ő részéről, értetlenül nézés a mi részünkről. Tegnap reggel rossz hangulatom volt (na jó... kiállhatatlan voltam) és ez ragadhatott át őrá, de ma... Minden előzmény nélkül, azon robbant ki (szó szerint) a hisztéria, hogy megkértem, ne az étkező asztalon tologassa az autót, vagy ha már muszáj ott tologatnia, tegyen alá egy terítőt.
A mostanában felvett új szokások - mint pl idegbeteg hangok hallatása minél hangosabban (állítólag oposszum hangja ez, mármint Balázs szerint, szerintem a fűrészgép ad ki ilyen hangot, amikor beledobják a fát), vagy minden tárgy demonstratív megszexuálása - csak színezték a fentieket.

Ma olyan nagyon gyorsan megnyugodott a hiszti után, hogy öröm volt nézni. Először persze elküldött a francba, aztán kishíján lerúgta a tévét a tévéasztalról, aztán megint elküldött a francba, aztán megnyugodott. Remélem, ezzel befejezte a mai napra szánt műsort.

Esti update: nem fejezte be :-(

2 megjegyzés:

Móni írta...

Lehet front van vagy nem tudom, de ma a két kisebb megörült, szivesen felpofoznám őket :( együttérzek veled!

Annus írta...

Panni, tuti az idő..én is tök bolond vagyok 2 napja.