2011. május 31., kedd

Ideg

Ahogy közeleg a tanév vége, úgy telnek a napok (esetemben a délutánok) egyre nehezebben. Balázs iszonyú feszült, rengeteg a veszekedés már megint. Két fronton támad most, egyik ugye a szokásos finomságok (fimotaságok), a másik pedig a pubertás. Valami hihetetlenül túl van fűtve és ezt az ő eszközeivel és szókincsével (de sajnos főleg a testbeszédével) ki is fejezi. Ezen kívül ritka idegesítő hangokat ad ki és minél jobban próbálok tenni ellene, annál inkább csinálja. Erős a gyanúm, hogy ez igazából tikk, hát majd 2 hét múlva meglátjuk, amikor leállunk a Ritalinnal...

A Fimotánál hallottak nyomán vagy két hete megkérdeztük tőle, emlékszik-e a stresszlabdára, amit markolászunk, amikor idegesek vagyunk. Erre ő: áááá, az ideglabda, igeeen, nekem adjátok? Azóta a kicsi puha narancssárga labda nála állomásozik és a hivatalos neve ideglabda.

7 megjegyzés:

muzsi írta...

úgy érted, ha nincs suli, nincs ritalin?

Panni írta...

Úgy-úgy!

Nessy írta...

Szórul szóra ugyanez a helyzet nálunk is...kivagyok teljesen, szerintem én sokkal jobban várom a suli végét, mint Őnagysága:)
Bár magam sem tudom, hogy a suli végi fáradtság, a fimótaság vagy a hormonok okolhatók a kialakult helyzetért, de attól tartok, ezek mind szerepet játszanak, én már csak a túlélésre blazírozom...

Annus írta...

Panni, ADHD ide vagy oda...tök mindegy, minden gyerek tök fáradt már ilyenkor. KITARTÁS!!

á írta...

az ideg itt is megtalálható, ma már bőgtem is nyilvánosan, pedig annyira nem jellemző rám. kivagyunk: én is, a gyerek is.

mi se szedjük a Ritalint, se hétvégén, se szünetekben, se nyáron, csak és kizárólag sulis napokon. (olyan jó a neve drug-holiday.) mondjuk ezért nem értettem sosem a 30 db gyógyszer pont 30 napra típusú gondolkodást és mennyire komolyan veszik, hát egy hónapban simán megmarad 8 tabi...

Móni írta...

Mi is csak a sulis napokon szedjük a Ritalint, nekünk is mindig van tartalék ezért belőle. De épp ezért nagyon furcsa ha a doki kéri hogy gyógyszerrel menjünk hozzá, mert egész másképp viselkedik mint amit megszoktam. A tanárok kedvéért szedi a gyógyszert :) én akkor is szeretem ha önmaga. Még két hét és vége... valahogy csak kibirjuk!

Panni írta...

Hááát, kitartást Mindenkinek! :-))