2011. április 12., kedd

Házi

Balázs tegnap reggel talált egy tonna matek házit, amiről elfeledkezett (pénteken kapta, akkor matek sem volt és házi sem szokott lenni, sőt, most tanítás sem volt, így bennünk eleve fel sem merült). "Nem baj, túlesünk rajta!" felkiáltással nekiállt és iszonyat tempóban megoldotta a nagy többséget, sajnos az idő rövidsége miatt nem sikerült mindet.

Sajnos a múlt csütörtöki bejegyzést elblicceltem, de majd pótolom, csak most külföldön vagyok és sajnos munkaügyben, így eléggé megviselnek a napok, főleg, hogy még csak 3 hete műtöttek. Egy szó mint száz, minden szabadidőmet dögléssel töltöm, nem sétálok, nem gondolkozom, csak döglöm.

4 megjegyzés:

Annus írta...

Panni, mindig erőt ad, ha azt olvasom, hogy Balázzsal minden rendben!
Te meg tényleg pihenj, amennyit tudsz, kemény időszakon van mögötted!

á írta...

ismerős. az én fiam is azzal fogadott tegnap, hogy van egy vers németből, amit meg kell tanulni, és Dobó esküjét is. persze egyik sem volt nála. mire jó a net?
hát gyorsba megtanulta, de nem voltam valami nyugodt. általában a dolgozatokról is akkor szerzek tudomást, amikor már megkapja rá a jegyet.

jobbulást kívánok én is, Balázsnak meg sok-sok sikerélményt :)

orsolya írta...

Kedves Annamária!
Már többször beleolvastam a blogodba, és a segítségedet szeretném kérni. Lehet, hogy ebben a témában érintettek vagyunk a kisfiammal, de nagyon nehéz eldöntenem. A pszichológusok a vállukat vonogatják, az óvónők a fejüket csóválják, nekem meg fogalmam sincs, hogy mi lehet a gyerekkel. Sok minden ráillik, ami a hiperekre, de sok minden egyáltalán nem illik rá. Gondoltam, hogy esetleg egy olyan szülő, aki ténylegesen érintett a témában, talán többet tudna ebben segíteni.
Kérlek, ha feltehetnék neked pár kérdést, akkor írj nekem a fazekasorsolya@freemail.hu címre.
Előre is köszönöm!
Orsi

Panni írta...

Annus, köszi! :-)

Á, hát igen, a leleményesség elengedhetetlen :-D

Orsolya, írok e-mailt!