2011. március 27., vasárnap

Esélytelen

Meg sem próbálom felsorolni az elmúlt hetek eseményeit, így csak címszavakban:
március 12-14 között Szegeden voltunk és ott köszöntöttük fel Balázst a 9. szülinapja alkalmából. Nagyon jól sikerült, sokat sétáltunk, megnéztük a Maty-éri evezőspályát, ami különösen közel áll a szívemhez, bár ma már nem evezős pálya, hanem olimpiai központ, azért nekem mindig az marad, ami 18 éve volt.
március 16-25 között kórházban voltam, ott ünnepeltük meg Balázs valódi szülinapját, kapott tőlem ajándékba egy kincstári kakaós tejet. Kémjeim jelentették, hogy a suliban jól viselkedik, jól teljesít, egyszóval megint bevált a Ritalin. Egyszer még a legnagyobb baglyot is megkapta, olyan büszke vagyok rá! Ebben az időintervallumban hagyta el a szemüvegét is, hogy hol és milyen körülmények között, azt homály fedi, mindenesetre tegnap csináltattunk neki egy újat, mintegy negyvenezer Forintért.
Tegnap megvolt az osztálytársakkal a szülinapi buli. Mivel nagy sütés-főzésre nem vállalkoztam (és a tavalyi után nem is vagyok hajlandó, amikoris senki nem volt éhes, így a 15 db jó kis házi hamburgert kenhettem a hajamra), bagett-szendvicseket kapott a jónép, de azokon aztán volt minden szép-jó. Jól sikerült a buli nagyon, én félidőben kidőltem, de Gábor dicséretesen kitartott és olyan Xbox kinect-partit levezényelt, hogy szerintem még minden vendég alszik és erős izomlázzal fognak ébredni.
Míg bent voltam, egyik nap felhívtak a Fimotától, 1-jén indul szülőtréning, király, ott a helyünk! Vissza kell még mennünk a beszédértési vizsgálat eredményét megbeszélni, és lassan a pszichiáterhez is menni kell a következő adag gyógyszerért.

5 megjegyzés:

Annus írta...

Örülök Panni, hogy túl vagy a dolgon. Biztosan jobb lesz így.
Jó lenne valamikor találkozni, mert nagyon nagy dilemmában vagyok, hogy milyen osztály lenne jó az én érettlen fiamnak..

Panni írta...

Köszi!
Persze, benne vagyok, csak egyelőre nem tudok volán mögé ülni... Jövő hét vmikor?

á írta...

jó Balázsról ezeket olvasni, hiányoztatok.
neked gyors felépülést kívánok.

hát felénk szülőtréning nuku, csak vágyálom. kérhetek? ha kaptok valami kézzel fogható dolgot azt itt megosztanád velünk??

Panni írta...

Persze, bár tartok tőle, hogy nem engedélyezik, nem véletlenül 45ezer Ft az öt alkalom... :-(
Maradjunk annyiban, hogy összeszedem a tudásanyagot és megpróbálom legálisan feldolgozni, felhasználni :-)

á írta...

így jó lesz, én sem konkrét dologra gondoltam, hanem módszerekre, amiket esetleg még nem ismerünk, stb. DE: köszi :)