2011. március 4., péntek

Címszavakban, röviden

Általános iskolában integráltan oktatható, sajátos nevelési igényű: F810, F811, F9000
Magyarul: SNI: dyslexia, dysgráfia, ADHD
Plusz valószínűsíthető a beszédfogyatékosság, intelligencia-teszten mindenből 100 fölötti pontszámot ért el (102-106), míg verbális emlékezetből 75-öt, ami az értelmi fogyatékosság közelében van. Ezügyben a labda visszadobva a Beszédvizsgáló Intézetnek, majd egyszer jön tőlük megint valami válasz...
Részletes szakvélemény kb 1 hónap, bővebben hétvégén írok. Én kb ilyesmi eredményt vártam egyébként.

2 megjegyzés:

á írta...

hát nem véletlen, hogy Balázs ennyit szenved a szövegértéssel. reméljük a fejlesztés így még hasznosabb - célirányosabb lesz, no meg a felmentés. azt én is észrevettem, hogy a sikertelenség a hiperaktív gyerekekre még durvább hatással van, pedig szerintem egy gyerek sem viseli jól.

valahol valaki - ha jól emlékszem - félreértett téged. a felmentés nem megúszás. én mindig ahhoz hasonlítom, hogy kb ilyen a tiszta éneklést osztályozni azoknál, akiknek bot fülük van. igenis ezeknek a gyerekeknek jár.

előre!

Panni írta...

Igen, mondták is most is, h a hiperaktív gyerekek sokkal érzékenyebbek, óriási (és igen egyoldalú - a szerk. :-) ) igazságérzetük van.
A felmentésről ugyanezt gondolom, nem megúszni akarnánk, csak ez így igazságtalan.