2010. december 16., csütörtök

Gyémántseprő

Balázsnak van egy vágya. Egy utolsó tagja van még a Power Miners family-nek, amit nagyon szeretne megkapni. Nem tudjuk a nevét, de tényleg nagyon jópofa, előre-hátra mozog a (fúró-?)fej, ahogy toljuk. Hiába mondtam neki már májusban, aztán szeptemberben, aztán novemberben, hogy nem látok itt kint olyat, nem nyugszik. Most rákérdezett, hogy milyeneket látok, mondtam, hogy csak gyémántseprő van.
- Az is jó lesz, anya, légyszi hozzál nekem gyémántseprőt!
- De Balázs, már van gyémántseprőd, nem hozok mégegyet.
- De nincs.
- Dehogynincs, hát tudom, hogy van!
- Igen, de azt összeépítettük valami mással!
- Ez a lego lényege, most majd szétszedjük és visszaépítjük gyémántseprővé!
- De én nem akarom szétszedni!
- Én pedig nem fogok két egyforma játékot megvenni

Azóta úgy kezeli ezt a gyémántseprő-kérdést, mint
1. tényt,
2. a mi kettőnk nagy titkát.
Bár minden alkalommal elmondom neki, hogy nem, nem fogok gyémántseprőt venni, tudom, hogy nagyon csalódott lesz holnap, amikor rájön, hogy tényleg nem kap egy második ugyanolyan, méregdrága legot. Már most sajnálom, de nem vagyok hajlandó szarul érezni magam emiatt (mégis egy kicsit szar. Nem az, hogy én nem veszem meg neki, hanem hogy ő nem látja be, hogy ez egy irreális hülyeség).

2 megjegyzés:

r. írta...

de miert lenne az? (kiveve, ha nem akarsz annyiert venni ajandekot, de akkor sztem azt kell neki is mondani)
en gyerekemnek csomo dupla-tripla legoja van, mert a harcolashoz nagyon sok figura kell, es a kisebb dobozokban hiaba van ugyanaz, van, h direkt ugy ker vmit, h duplan legyen meg

Panni írta...

Ja, hát megmondtam neki, hogy többek között azért sem kap mégegyet, mert nagyon drága (nem emlékszem pontosan, de tizenezer Ft). Egyébként jogos, amit írsz, kisebb dobozokból van duplázódás nálunk is, de az általában spontán, pl kap egy kisebbet, aztán máskor egy nagyobbat, ami tartalmazza a kisebb szereplőit is.
ps. Nem volt csalódott, nagyon örült :-))