2010. október 14., csütörtök

Úgyis rég volt dühroham...

Az idejét sem tudom, mikor volt Balázsnak utoljára klasszik dührohama, szerencsére ezek ma már nem mindennaposak. Vannak hisztik, de az nudli a dührohamhoz képest. Hogy ne essek ki a gyakorlatból, tegnap kaptam egy kis emlékeztetőt, milyen az, amikor a fiatalúr istenigazából bekattan.
Azt szoktuk csinálni mostanában, hogy miután hazaérünk, elmegy tekerni egyet, közben én kipakolok, átnézem az üzenőjét-ellenőrzőjét, szusszanok, stb és 10 perccel később találkozunk és átnézzük együtt a házit. Tegnap is megjelent, igaz, kicsit később a kelleténél, topogott, táncolt és kiabált, hogy segítsek, mert mindjárt bepisil. Nem tudom, mit segíthettem volna, tartsam neki, vagy vágjam le róla a nadrágot, vagy mi? Közben hangosan szentségelt, hogy éééén miért nem hívtam be előbb, hogy ne kelljen ennyire pisilnie. Persze, ahogy ez ilyenkor a filmekben van, a wc előtt pisilte össze magát. Dúlva-fúlva feldübörgött a lépcsőn, bevágta a nadrágját a szennyesbe, ledübörgött és közben végig engem szidott, hogy miattam pisilt be.
Mondtam neki, oké, üljön le, nézzük át a házit.
- De anya, minden házim kész van! - már üvöltött.
- Akkor ez micsoda? - és mutattam egy félig kitöltött feladatlapot.
- Az csak logopédia, anya!!!
- És? Azt nem kell megcsinálni??
- De anya, nem akarok logopédiát csinálni, most miért vagy ilyen? - itt sírva fakadt és zokogva felszaladt a szobájába, magára csapta az ajtót és csak zokogott jó 10-15 percen át.
Később még csapkodott egy kicsit, aztán elcsendesedett, utána lejött és lefeküdt a kanapéra olvasni. Csak sikerült megnyugodnia. Kérdeztem, nem éhes-e, sokszor volt, hogy dühroham után megnyugodva derült ki, hogy nagyon éhes. Persze most is így volt, befalt 2 szendvicset. Ha nem tudnám, hogy tökéletes a cukra, elkezdenék aggódni. A nap hátralevő része már a normális mederben folyt.

12 megjegyzés:

Annus írta...

Ismerős!! Nekünk mindennap van ilyen. Szinte beleremeg, annyira ieges, elborít egy széket vagy becsapja az ajtót. Mondjuk az a szerencse, hogy mx. 1-2 perces mutatvány ez. És csak itthon,leginkább az apjának szól. Én egy pillanat alatt csírájában elfojtom ezt.

Tudom, hogy tapintatlan tahó vagyok...de a pisilős részt megmoslyogtam...a:-) annyira tipikus igaz ezekre a büdös kölkökre, hogy mindenért a másik a hibás. Pl. most Te, miért nem hívtad be előbb:-))) sorry..

Panni írta...

Hát igen, ez a nonszensz, h simán elhitte, h ez _tényleg_ az én hibám! Agyrém!

marta írta...

Figy, erről már írtam neked, hogy hogy Bingunak is remek a cukra de ha bepörög akkor a kaja nyugtatja le, és nem az evés folyamata hanem a CH... vagy nem írtam? szólj, akkor írok, mert érdekes!

Panni írta...

Márta, nem, még nem írtad, szóval csupa fül vagyok :-)

Móni írta...

Az enyémeknek is enni kell, akkor gyorsabban megnyugszanak. A férjem szokta is mondani ha még csak kezdődik a műsor "etesd az oroszlánt!" néha segít is leállítani félúton a hisztit.

Panni írta...

"Etesd az oroszlánt", ezen jót röhögtem :-))

Annus írta...

Ezen én is:-) Érdekes, amiket írtok.Peti is baromian tud hisztizni, akkor megy a verbális terror rendesen, de Ő szerencsére 1 perc alatt lenyugszik..

Panni írta...

Annus és Petinek nem segít az evés? Vagy nem próbáltad?

Annus írta...

Panni, nem kell kaja neki, mert elborít egy széket, üvöltözik remegve és 1 perc alatt lehiggad. A pszichológus szerint ezt inkább csak a stressz okozza...de én nem hiszek neki...nem lehet mindet arra fogni.

Panni írta...

Annus, aha, stressz... Egy negyvenévesnél oké, de egy hatéves, ha normálisak a körülményei - márpedig Petiéi azok -, akkor nem lesz stresszes, illetve lehet, ha van valami zavar a háttérben.
Balázsnál ez a zavar a hiperaktivitás. Magától nem lesz stresszes egy ekkora kölök, ők még nem (úgy) rágódnak dolgokon.

Annus írta...

Pann, az én férjemtől simán lehet stresszes a gyerek. lehülyézi sokszor, meg szerinte az ilyen gyereket a taigetoszról lökték le régen...szóval..szerinted, ha a gyerek ezt többször is hallja egy héten, akkor lehet stresszes vagy sem?....

Panni írta...

Atyaég :-(( Erre nem tudok mit írni :-(