2010. október 25., hétfő

Rossz hét

Rossz hete volt Balázsnak. B-val is összeverekedett, érzékeny is volt, nagyon könnyen sírva fakadt, kiabálós is volt.
Hétvégére normalizálódott a helyzet, de vékony a jég még mindig. Szombat délelőtt nagyon sokmindent csinált, magyarból tanulnia kellett, németből elbliccelt két házit és én, a gonosz mindkettőt megcsináltattam vele, logopédiáztunk és utána még zongorán is gyakorolnia "kellett".
Egyébként nagyon jól ment minden, okos gyerek ez, csak nekiállni, az megy nehezen. A zongorán ledöbbentem. Nagyon jól halad, ügyes, és már most olyan zongora-nyelven beszél Gáborral, amit én nem értek, pedig elvileg magyarul van...
Délután Star Wars-t néztek, az van, hogy minden szombaton megnézhet egy epizódot, ha nem történt a héten olyan, ami miatt tiltás van, és ha aznap már mindennel kész van. Tegnapelőtt valamitől nagyon megijedt, de nem akarta elárulni, csak leszaladt hozzám, leült mellém és nem szólt semmit. Faggattam már vagy 5 perce, amikor bevallotta, hogy igen, megijedt, amikor a Luke Skywalker levágta Darth Vader sisakját a fejével együtt (van ilyen jelenet egyáltalán?). Elmagyaráztam neki, hogy a színészek igazából nem halnak meg forgatás közben, csak úgy csinálnak. Erre tök részletesen kikérdezett, hogy melyik jelenetet hogy csinálják meg, de a legnagyobb döbbenet akkor jött, amikor elárultam neki, hogy a fénykard igazából nem öli meg a bácsikat. Úgy tűnt, megnyugodott, de a film hátralévő részét inkább kihagyta. Talán korai ez még neki, Star Wars őrület ide vagy oda...
Az én hetem sem alakult rózsásan, reméljük, a mostani mindenkinek jobb lesz! :-)

2 megjegyzés:

Móni írta...

Szerintem csak elfáradt.Itt ez a ronda ősz az enyémeket alig bírom kiszedni az ágyból reggel. Nagyon várjuk a szünetet, utána jobban megy minden. Remélem :)

Annus írta...

Panniuó, és is azt vallom,mint Món i...baromi xar idő van, ez mindenkit megvisel!