2010. szeptember 18., szombat

Örülős

Miközben én éppen a Mikuláshoz készülődöm, Lucilla az éj leple alatt megdíjazott engem, amit ezúton is köszönök :-)


Mivel év elején már kaptam egy ilyen díjat, a szabályokat jól ismerem:

1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra. 
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket. 
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Februárban már szinte minden publikálható titkomat elárultam, így nemigen maradt újabb, amit megoszthatnék, és bizony ugyanez vonatkozik a továbbadásra is. Ugyanazokat a blogokat olvasom mint akkor és ugyanazok a kedvenceim még mindig, egy különbség: akkor Südvétől kaptam a díjat és Lucinak adtam tovább, értelemszerűen most, hogy Lucitól kaptam, Südvének adom tovább Amit ő nap mint nap véghez visz, az emberfeletti.

Nincsenek megjegyzések: