2010. szeptember 7., kedd

Azt hittem...

Ez most egy nagyon egyéb címkéjű poszt.
Szóval azt hittem, hogy majd kijövök ide, kényelmesen kicsomagolok, szaunázom egy hatalmasat, benn felejtem magam a zuhany alatt és majd vacsora után megírom, mi újság kis házunk táján.
Ehhez képest a Malév, hogy rohadna meg, már az indulásnál felhangolta az agyam a késéseivel és az ócska hazudozásaival, aztán Helsinkiben lemerült a telefonom, aztán Ouluban hiába vártam a poggyászomat... Most itt vagyok, csomagolnék én, de nincs miből, mennék szaunázni, de a papucsom is a nagy táskában van, mosnám a hajam, de a samponom és a balzsamom is a nagy táskában van, sőt, a mobilom töltője is a nagy táskában van... Sőt, a fogkefém és a fogkrémem is. Hab a tortán, hogy a mobilom kijelzője töksötét, csinál mindent, pl fogadja a hívást, csak én nem látom, hogy ki hív. Így ugye hívást indítani sem túl célszerű... Ezzel a hibajelenséggel az elmúlt egy hónapban kétszer volt a telcsi szervizben, először feltettek rá egy új szoftvert, kitörölve ezzel minden adatot, sms-t, beállítást (külön kértem a szervizlapon, hogy ne frissítsenek), a hiba ugyanúgy megvolt, másodszorra úgy tűnt, megjavult. Mikor gondolja meg magát, ha nem a háromhetes külföldi utam első napján???
Tehát most itt ülök és dühöngök. Dühöngök még vagy 5 percet, aztán megfürdöm és hajat mosok a szállodai "shampoo and bath" feliratú vegyszerrel, aztán holnap majd örülök a csomagomnak. Feltéve, hogy épségben és hiánytalanul megérkezik.

Nincsenek megjegyzések: