2010. július 19., hétfő

Együtt

Szombaton lementünk Sopronba és tegnap óta végre újra teljes az itthoni létszám.
Szombat délelőtt, mielőtt elindultunk volna lefelé, Balázs többször is hívott minket, hogy megkérdezze, mikor indulunk, mikor érkezünk, stb. Nagyon kis összeszedett volt a telefonban, öröm volt hallgatni, egy csomó mindent mesélt, kérte, hogy feltétlen hívjuk fel induláskor, meg félútról is.
A fogadtatás szuper volt, el sem akart engedni, nagyon örült nekünk. Eszméletlenül le van barnulva és még a szempillája vége is kiszőkült. Annyi mindent mesélt és olyan jó volt hallgatni :-) Elmentünk elemet szerezni az újdonsült játékába, a boltban már rettentő aktív volt, látszott, hogy túl van pörögve. A csúcs az volt, amikor a bevásárlókocsin állva toltam, közben éppen mondtam neki valamit, ő pedig türelmesen kivárta, amíg befejezem, aztán komoly ábrázattal és jó hangosan megjegyezte: tetszik a melled, anya. Ez a megjegyzés nagy tetszést aratott, akadt két olyan hím is, akik túl lassan futottak, így korán, még hallótávolságon belül kapta el őket a röhögőgörcs. Később a pénztárnál még megkaptam, hogy toljam odébb a hat tonnás popókámat (sic), de ezzel Balázs részéről véget is ért a testi adottságaim kielemzése. Viszont nem nyugodott le és sikerült addig feszítenie a húrt, amíg Gábor nagy zokogások közepette elvitte sétálni.
Este még limonádéztunk egy sort, ahol közvetlenül a vízpermetes ventillátor előtt találtunk csak helyet, de valahogy nem bántuk... :-) Balázs egészen odavolt, természetesen akar egy ilyet otthonra (én is). Éjjel állítólag esett az eső, reggelre jó 5-10 fokot lehűlt a levegő, isteni volt! Reggel mondjuk arra ébredtem, hogy Balázs röhögve meséli Gábornak: képzeld apa, megpusziltam anya hasát és korgott egy hatalmasat! Tegnap már egésznap azon masszírozott minket, hogy induljunk már, mikor indulunk, siessünk. A másik kedvenc témája az volt, hogy nem akar ma napközis táborba menni. Erről később mosolyogva megjegyezte: jaj anya, az csak vicc volt, bevetted? Aztán csak elindultunk haza, sőt, meg is érkeztünk, az autópálya, az M1-M7 bevezető és Bp is szinte üres volt, szerintem túl korán volt még a dugóhoz (6-kor értünk Pestre), ami nem is baj. Minden utas jól viselkedett, a legidősebb és a legfiatalabb szinte végigaludta az utat, így mondjuk nem tudtam sehol megállni pihenni, hogy toljak egy kis jeges kávét, cserébe csönd volt :-) Kaptam anyukámtól új branült és gyorsan fel is avattuk egy adag Ferrlecittel, közben elmesélte a szombati rémtörténetét, amikoris éjszaka felhívták a siófoki kórházból, hogy ne ijedjen meg, de a tesóm járt aznap bent gerincsérüléssel és most nézi a radiológus és... vissza kéne menni, de a tesóm száma le van titkosítva... Sokat aludt utána anyukám... Szóval miközben ő ezzel szórakoztatott és csesztetett, amiért keveset ittam és nem folyik a vérem, Balázs és Gábor távol a horrorisztikus eseményektől megnézték a Híradót, így amikor csatlakoztunk, Balázs lelkesen kérdezte, hogy tudtam-e, hogy valamelyik éppen nyilatkozó ember a FIDESZ-ből származik :-)
Estére grillezést és sátrazást terveztünk, de Balázs grillezés helyett inkább lenyomott egy bő félórás roller-party-t, így én a szúnyogmentes övezetet választottam a sütéshez, míg Gábor előkészítette a sátrat. Balázs örömmel segített állítani és birtokba venni, nagyon élvezte, hogy sátorban és hálózsákban alszik. Azt azért sejteni lehetett, hogy zavarják az utca zajai, mert amikor egy kutya ugatott, ő visszaugatott neki :-) Én az örökös felfázások miatt nem sátrazom, de Gábor odatelepedett mellé, engem pedig megkért, hogy 11-kor ébresszem fel, mert még dolgoznia kell. Ki is osontam 11-kor, és pár perc múlva amikor jövés-menést hallottam, biztos voltam benne, hogy ő jön, de nem, Balázs csattogott be álmos fejjel és közölte, hogy kényelmetlen ott a sátorban, inkább az ágyában alszik. Hát egyelőre ennyit a sátrazásról :-)
Ma hajnalban benéztem hozzá, kinyitottam az ablakot és megpusziltam és akkor rájöttem, hogy ez hiányzott nagyon két héten át, hogy reggel bemegyek és megpuszilgatom az álomillatú kis pofiját.

2 megjegyzés:

marta írta...

Te mut, miért van neked már megint branülöd? jöhet mailban is...

Panni írta...

Vasat kapok vénásan heti háromszor, kicsit leamortizálódott a vérképem...